Vodja kakovosti in regulative

Redno, nedoločen čas Goriška regija Vodenje kakovosti vrhunskih medicinskih pripomočkov

Bi želeli voditi področje kakovosti vrhunskih medicinskih pripomočkov v enem vodilnih podjetij v regiji, ki na lokalnih tržiščih zastopa največje svetovne proizvajalce? Iščete priložnost, kjer bi prevzeli vodenje mlajše ekipe in razvijali ter nadgradili svoje vodstvene sposobnosti ter hkrati samostojno skrbeli za področje kakovosti? Želite delati v prijetnem in fleksibilnem delovnem okolju, ki veliko da na zadovoljstvo zaposlenih? Potem je to vaša priložnost.

Za našega naročnika, podjetje, ki zastopa vodilne svetovne proizvajalce medicinskih pripomočkov, iščemo dobro organiziranega, samostojnega in proaktivnega člana njihove uspešne ekipe.

Glavne naloge:

  • nadzor nad vsemi regulatornimi aktivnostmi in sistemi upravljanja kakovosti v Adriatic regiji
  • razvoj in uvajanje standardov kakovosti, skrb za standard kakovosti ISO9001:2015
  • pridobivanje certifikatov v skladu z zakonodajo in regulativo
  • nadzorovanje izvajanje dela v skladu s standardi kakovosti in povezovanje sistemov poslovanja podjetja s standardi
  • reševanje neskladij v procesu kontrole, reševanje reklamacij
  • vodenje in organizacija internih in zunanjih presoj/upravljanje revizij in inšpekcijskih pregledov
  • izdelava sistema internih presoj ter sodelovanje pri presojah kupcev in dobaviteljev  
  • vodenje in podpora procesov oddelku nabave in prodaje
  • razporejanje delovnih nalog in usposabljanje zaposlenih s področja kakovosti

Pričakujemo:

  • vsaj VI. stopnjo izobrazbe
  • najmanj 3 leta delovnih izkušenj s področja kakovosti
  • poznavanje standardov kakovosti v distribuciji medicinskih pripomočkov
  • dobre vodstvene in organizacijske sposobnosti
  • sposobnost učinkovitega komuniciranja
  • dobro znanje MS Office (Word, Excel …)
  • zanesljivost, natančnost in proaktiven pristop
  • znanje angleškega jezika
  • pripravljenost na občasno terensko delo

Nudimo:

  • zanimiv karierni izziv v dinamičnem in rastočem podjetju, ki zastopa največje svetovne proizvajalce s področja medicinskih pripomočkov
  • prijetno delovno okolje z mladim in prilagodljivim kolektivom, kjer je posluh za zaposlene
  • priložnost za osebni razvoj in rast, možnost napredovanja
  • stimulativno nagrajevanje in redna zaposlitev za nedoločen čas

V kolikor ste pripravljeni sprejeti nov izziv, vas vabimo, da se prijavite preko naše spletne strani.

Za dodatne informacije lahko pokličete na 01 235 52 01 ali pišete na zaposlitev@adittec.si

Podrobnosti

Pričakovane izkušnje: Poznavanje področja kakovosti in standardov, poznavanje zakonodaje in regulative s področja medicinskih pripomočkov
Zahtevana izobrazba: VI. /1 Višješolski strokovni program, VI. /2 Visokošolski strokovni program/ 1. bolonjska stopnja, VII. univerzitetni programi / 2. bolonjska stopnja
Sprejemanje prijav do: 31.01.2020
Oblika zaposlitve: Redno, nedoločen čas
Področje dela: Farmacija, kemija
Datum objave: 06.01.2020