5 nujnih nasvetov, ki jih morate upoštevati pri urejanju LinkedIn profila

Objavljeno:

Image
Z odličnim LinkedIn profilom do super službe

Ko iščete službo, je Linkedin profil vsekakor tisti, ki ga bodo rekruterji in kadroviki najprej pogledali. Naj bo to pred razgovorom ali po njem, kar 87 % rektuterjev ga med procesom uporabi za pomoč pri odločanju.

Na kaj morate biti pri urejanju profila še posebej pozorni? Vedno poskrbite, da boste avtentični in iskreni, ne bo pa odveč, če se držite spodnjih nasvetov.

1) Profil vedno izpolnite v celoti.

Če profila ne izpolnite v celoti, rekruter težko vidi celotno sliko, ki razkrije, če ste primeren kandidat za službo. Ne urejajte samo delovnih izkušenj, poskrbite tudi za izpolnjena področja izobrazbe, dosežkov, morebitnih certifikatov in nagrad.

2) Za profilno fotografijo ne uporabite selfija.

Prvi vtis lahko pokvarite že s slabo izbrano profilno fotografijo. Poskrbite, da ste na njej videti strokovno in primerno službi, ki jo iščete. Fotografija samega sebe ali fotografija iz počitnic tako ne bo najboljša izbira. Če se le da, se odločite za profesionalno fotografiranje.

3) Pomembno je, koga poznate.

Profili z zelo malo povezavami (connections) so neprivlačni, saj v prvi točki povedo, da se s profilom ne ukvarjate preveč. Podjetja dajejo prednost kandidatom, ki imajo širše mreže poznanstev. To ne pomeni, da potrebujete na tisoče povezav, poskrbite pa za to, da se povežete vsaj z vsemi trenutnimi sodelavci in poslovnimi partnerji.

4) Izognite se uporabi žargona.

»Marketing magicians«, »social media ninje«»finance angels«,” »rockstars« in  »guruji« rekruterjev ne bodo prepričali. Ne pričakujte, da bodo iz izmišljenega naziva prepoznali vaše delo in dosežke. Lahko pa pričakujete izgubljen čas rekruterja in morda tudi izgubljeno priložnost za novo zaposlitev.

5) Nihče nima časa za dolge povzetke.

Vi nimate časa za dolga pisanja, bodoči zaposlovalci pa ga nimajo za dolga branja. O povzetku razmislite tako, kot bi pisali oglas. Poskusite ostati kratki in zanimivi, izpostavite dosežke, nagrade in uspešne zgodbe. Uporabite alineje in kratke stavke, da bo povzetek čim bolj berljiv. Smotrno je, da vključite ključne besede, ki se pojavljajo pri vašem delu in na delovnem mestu, ki si ga želite.

LinkedIn-a nikakor ne zanemarite, redno ga posodabljajte in se povezujte s svojimi partnerji, sodelavci in prijatelji. Včasih vam lahko tudi oni pomagajo do sanjskega delovnega mesta.