Delivery Manager

Redno, nedoločen čas Ljubljana, remote Upravljanje razvojnih projektov v vodilnem FinTech podjetju

Iščete priložnost za delo v uspešnem mednarodnem podjetju, enem vodilnih globalnih ponudnikov naprednih FinTech rešitev, katerega produkti narekujejo svetovne  smernice razvoja na področju sodobnih finančnih tehnologij? Vas veseli vodenje kompleksnih projektov z velikim številom deležnikov in vidite izziv v optimizaciji procesov, povečevanju učinkovitosti in vam veliko pomeni doseganje zastavljenih ciljev? Bi želeli delati v mednarodni ekipi vrhunskih strokovnjakov v prijetnem in fleksibilnem delovnem okolju, ki nudi možnost dela od doma, odlične finančne pogoje ter številne priložnosti za napredovanje, strokovno rast ter možnost izobraževanj tako doma kot v tujini? To je priložnost, ki ste jo čakali. 

Za našega naročnika, svetovno vodilno podjetje na področju razvoja inovativnih FinTech rešitev, iščemo novega člana ekipe, željnega izzivov, profesionalnega napredka in rasti.   

Glavne naloge: 

  • upravljanje in vodenje večjega števila multidisciplinarnih razvojnih projektov
  • vodenje projektov razvoja z uporabo agilnih metodologij in skrb za doseganje časovnih rokov
  • vodenje inženirskih ekip ter projektov ter vsakodnevna interakcija z tehničnimi vodji, arhitekti rešitev, produktnimi vodji ter menedžmentom
  • določanje prioritet v razvojnem procesu in razporejanje resursov glede na njihovo razpoložljivost
  • zasnova, izvajanje in optimizacija procesov, določanje časovnic in načrtov razvoja
  • implementacija KPI-jev, poročanje vodstvu o doseganju ciljev ter avtomatizacija povezanih procesov
  • vzpostavitev kolaborativnega, inovativnega in učinkovitega delovnega okolja

Pričakujemo: 

  • vsaj VI. stopnja izobrazbe ustrezne smeri
  • vsaj pet let izkušenj z agilnim projektnim vodenjem z uporabo metodologij kot so  Scrum, Kanban ali XP
  • vsaj tri leta izkušenj z razvojem kompleksnih, visokokakovostnih programskih rešitev ter z vodenjem razvoja ter razvojnih ekip
  • poznavanje dobrih razvojnih praks (avtomatsko testiranje kode, pregledovanje kode, …)
  • sposobnost učinkovitega komuniciranja, natančnost, vztrajnost
  • pozitiven in k rezultatom naravnan odnos do dela
  • znanje angleškega jezika 

Nudimo: 

  • delo v dinamičnem, hitro rastočem podjetju, ki  postavlja nove mejnike na področju razvoja FinTech rešitev
  • možnost uveljavitve lastnih idej in napredovanja na bolj odgovorne pozicije 
  • dostop do najnovejših znanj in najnaprednejših tehnologij 
  • delo v sproščenem, timskem okolju, kjer so dobrodošle nove ideje in mnenja 
  • pridobivanje edinstvenih znanj ter profesionalno rast in razvoj 
  • udeležbo na teambuildingih, konferencah in izobraževanjih 
  • fleksibilen delovni čas, možnost dela od doma ali hibridnega dela 
  • privlačen finančni paket, bonusi in druge ugodnosti 

Če ste pripravljeni sprejeti izziv, vas vabimo, da se prijavite preko naše spletne strani.

Za dodatne informacije lahko pokličete na 040 790 025 ali pišete na selma.gruban@adittec.si

 

Podrobnosti

Pričakovane izkušnje: vsaj pet let izkušenj z agilnim projektnim vodenjem z uporabo metodologij kot so Scrum, Kanban ali XP; vsaj tri leta izkušenj z razvojem kompleksnih, visokokakovostnih programskih rešitev ter z vodenjem razvoja ter razvojnih ekip
Zahtevana izobrazba: VI. /1 Višješolski strokovni program, VI. /2 Visokošolski strokovni program/ 1. bolonjska stopnja, VII. univerzitetni programi / 2. bolonjska stopnja
Sprejemanje prijav do: 31.12.2022
Oblika zaposlitve: Redno, nedoločen čas
Področje dela: Informatika, programiranje
Datum objave: 06.10.2022